Site Takip

Bridgestone

Farım da Açık Yolum da

Farım da Açık Yolum da

Brisa'nın 1999 yılında başlattığı ‘Farım da Hep Açık Yolum da' kampanyası, sürücüleri, gündüz far açmaya davet ediyor. ‘Daytime Running Light (DRL)' olarak adlandırılan uygulama Finlandiya tarafından 1972 yılında başlatılmış ve diğer İskandinav ülkelerince takip edilmiştir. Kanada 1989 yılında üretilen tüm yeni araçlarda otomatik DRL'yi zorunlu kılmış, General Motors (GM) da, 1985 yılından bu yana ABD'de ürettiği araçların tümünde DRL'yi standart bir özellik haline getirmiştir.

Brisa ‘Farım da Hep Açık, Yolum da' kampanyası ile Bridgestone markasını -lastik gibi tüketici etkileşiminin çok düşük olduğu bir ürün kategorisinde- ayrıştırmayı, fonksiyonelliğin ötesinde duygusal bir ‘aura' ile güçlendirmeyi hedeflemektedir. 2004 yılında, marka iletişiminde ‘yıldız' olan kampanya, 2005-2006 döneminde Formula 1™'in Türkiye'ye gelişiyle önceliğini kaybetmiştir.

Önümüzde yeni bir başlangıç için değerli bir fırsat bulunmaktadır: Bu çalışma Bridgestone markasının sosyal sorumluluk ile ilişkisini gözden geçirmeyi ve taze bir yaklaşım sunmayı hedeflemektedir.

X