
Bridgestone 17 Jant ve Üstü Lastik Sigortası Nedir?
Bridgestone Lastik Sigortası, yoldan kaynaklı hasarla karşılaşıldığında hasarlı lastiğin ücretsiz bir şekilde yenisiyle değiştirilmesidir.
Kimler Faydalanabilir?
1 Nisan 2022 – 1 Nisan 2023 tarihleri arasında Yetkili Bayi, Lastiğim veya Yetkili Otomotiv Plazalarından en az 4 adet Bridgestone marka; 17 jant ve üzeri Binek, RFT ya da 16 jant ve üzeri RFT ve 4X4 lastik satın alan özel araç sahipleri faydalanabilir.
Nasıl Kayıt Olunur?
Fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde www.bridgestone.com.tr internet sitesindeki “Kampanyalar” bölümünden istenen bilgilerin girilmesi ile kayıt işlemi yapılır.
Kayıt işlemi yapıldıktan sonra girilen bilgiler kontrol edilir. Giriş yapılan bilgiler doğrulanırsa “Üyelik Numarası” SMS ile gönderilir ve kampanyadan faydalanmaya başlanır.
Lastiğin değişimi sırasında üyelik numarası talep edilecektir.
Giriş yapılan bilgiler, “Üyelik Numarası” veya “Plaka” ile www.bridgestone.com.tr internet sitesindeki “Kampanyalar” bölümünden kontrol edilebilir.
Verilen Hizmetler Nelerdir?
Delinme, kesilme ve darbe sonucu tamiri mümkün olmayan yol hasarlarında, hiçbir ücret ödemeden, hasarlı lastiğin birebir aynı veya muadil ebat ve desende yenisiyle değişimini sağlar.
Bridgestone Lastik Sigortası ile sadece lastikte meydana gelebilecek hasarlar hizmet kapsamındadır.
Kampanya kapsamında satılan lastiklerin, aracın orijinal veya muadil ebat ve yük indeksine uyumlu olması gereklidir.
Lastiklerde garanti kapsamına giren fabrikasyon bir hata olursa, değişim yapılır ve ilk fatura tarihinden itibaren sigortadan faydalanma hakkı devam eder.
Kaç Adet Lastik İçin Geçerlidir?
1 adet lastik için geçerlidir.
Kampanya; aynı TC kimlik numarası, plaka ve fatura için sadece bir kez uygulanabilir.
1 adet lastik için geçerlidir. Kampanya; aynı TC kimlik numarası, plaka ve fatura için sadece bir kez uygulanabilir.
Fatura tarihinden itibaren 1 yıldır.
Hasar durumunda, en yakın yetkili satış noktasına gidilir. En yakın yetkili satış noktası bilgisi 0850 210 43 00 numaralı Bridgestone Müşteri İletişim Merkezinden öğrenilebilir.
Hasarlı lastik, faturasıyla birlikte yetkili satış noktasına teslim edilir. Üyelik numarası ile hasarlı lastiğe ait bilgiler yetkili satış noktası tarafından e-garanti sistemine girilir.
Hasar Onayı Nasıl Verilir?
Bridgestone Teknik Ekibi tarafından yapılacak kontrol sonrasında sigorta kapsamına giren hasar onaylanırsa SMS ile bilgilendirme yapılır. Bu durumda yetkili satış noktası tarafından herhangi bir ücret alınmadan yeni lastik takılır.
Lastiğin değişimi sırasında yapılan işçilik, tamir ve diğer hizmetler müşteriye aittir
- Fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde üyelik kaydı yapılmayan lastikler
- Fatura tarihinden itibaren 1 yılı geçmiş lastikler
- Yetkili Bayi, Lastiğim, Yetkili Otomotiv Plazalarından satın alınmamış lastikler
- Faturası ibraz edilmeyen lastikler
- 5 mm diş derinliğinin altında kalan lastikler
- Tamiri mümkün olan lastik hasarları
- Terör, vandalizm, afet vb. mücbir sebepler sonucu oluşan hasarlar
- İbraz edilen faturanın uygun olarak hazırlanmadığı durumlar
- Lastiklerin janttan sökülmesi veya takılması sırasında meydana gelebilecek hasarlar
- Bridgestone Lastik Sigortası uygulaması hasar bildirimi ve hasar tazmin sürecine aykırılık teşkil eden veya söz konusu sürecin takip edilmediği haller
- Ticari amaçlı kullanılan araçlar, taksiler, kiralık araçlar, yarış araçları, resmi kurumlara ait araçlar
- Ruhsattaki araç cinsinde; panelvan, minibüs, kamyonet yazan araçlar kampanya kapsamına girmez
- Toptan, internet ve filo satışları
Sorgula BRISA BRIDGESTONE SABANCI LASTİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş kampanyaya ilişkin tüm haklarını saklı tutar.
Değerli Müşterimiz,
Bridgestone Lastik Sigortasın'dan faydalanabilmek için üyelik talebiniz alınmıştır. Yapılacak kontrol sonrasında, üyelik bilgileriniz onaylanırsa, en geç ertesi iş günü içerisinde sistemde kayıtlı cep telefonunuza SMS ile bilgilendirme yapılacaktır.
İlginiz için teşekkür ederiz
Bridgestone Müşteri İletişim Merkezi
0850 210 43 00